2014. március 28., péntek

Személyre szóló szalonna hasogató

Sziasztok
A most bemutatott kést egy családtagomnak készítettem. KO-13-ból 58HRC sikerült. 2,5mm vastag, 120mm pengehosszal 230mm teljes méret lett. Ebből a kis pengéből is többet vágattam mert nagyon jó kis kombókat lehet kihozni belőle, igy majd ha rossz lesz a az idő kísérletezgetek még. A markolat anyagokról csak annyit, hogy a középső, sötét fát egy antik ágy vagy szekrény lába szolgáltatta. Valami faragott bútorláb volt valaha, egy barátomtól kaptam. A gravíroztatással kisebb fajta tortúrát jártam és a végére már becsületbeli ügyet csináltam belőle magamnak, de kiküzdöttem. 
A készítés fázisaival itt mindenki tisztában van, ezért csak két képet teszek közzé. 
Szálljon rátok a leküzdhetetlen munkakedv!
Üdv:  Barna

3 megjegyzés:

  1. Szia Barna!
    Szép ez a késed is, mint a többi.
    Ennek a markolata különösen bejön!
    Remélem még sok kést láthatok tőled!
    Üdv. Krisztián

    VálaszTörlés
  2. Szervusz Barna !

    A gyengéim a fűzött kések. Sőt.....az egyszerűek a legszebbek. Szép, arányos, és gyönyörű barna színei vannak. Igazi evőkés ! Tetszik.

    AMA.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok
    Örülök hogy tetszik. Igazából egymás munkái csiszolgatják a másikunkét. Gondolom ti is merítetek mások ötleteiből. Így van ez jól, inspiráljuk egymást mindig egy kicsit jobb szebb munkára.
    Barna

    VálaszTörlés