2014. május 20., kedd

Savazott sleipner

Az első penge, amin kipróbáltam a savazást. Nem volt semmi előzetes instrukcióm, nem tudtam milyen savat használjak. Találomra először a vízkőoldóval próbálkoztam, eredmény nélkül. Aztán jött az akkumulátorsav.
Nekem remekül elvégezte a feladatot. igaz a tisztaságra nagy figyelmet kell szentelni, ezért nekem is egyszer le kellett polírozni és újra savazni mert foltos lett. Amit még külön megemlítek, az a keménysége. 62Hrc
Milyen szerencse hogy polírozva küldtem az edzőbe. Lett volna gondom fordítva.
(eladó)




7 megjegyzés:

  1. Üdvözletem!

    Nagyon tetszenek a munkáid! Csak így tovább. :)
    Én maratáshoz, TN 150 gyorsmaró folyadékot használok.

    Üdv.:
    Szabó Szilveszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a bíztatást és elismerést. Nekem ez az anyag nem mond semmit. Hol lehet ilyet beszerezni? S ha már használod, mire? Szívesen megnézném a dolgaidat.
      Üdv: Barna

      Törlés
  2. Amint látom gondos és precíz a tervezés és a kivitelezés. A foltosság meg egyfajta designnak is felfogható, a használattól előbb-utóbb úgyis megkopik a bevonat.
    A blogom fejlécében szereplő kést én is TN150 gyorsmaratóval marattam. Tavaly vettem az egyik helyi Euronics boltban. Ez egy vas-klorid alapú folyadék NYÁK maratáshoz. 4,5 dl 900 HUF, ha jól emlékszem. Én hígítás nélkül szobahőmérsékleten marattam, kb 1,5 óráig. Bár kicsit csalóka, mert világosszürke maradt végig, de mikor kivettem és megdörzsöltem, levált róla a már lemart réteg, és szép fekete lett a penge. Nagy méretű késhez vagy hígitod vagy két flakonnal veszel.

    Üdv, Karesz

    VálaszTörlés
  3. Szia Barna!

    Tetszik a kés. A rajz is említésre méltó. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy mivel rajzoltad, gondolom valami tervező progival?

    Üdv:
    Ed

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ed
      A terveket az "Autodesk Inventor"-ral készítem.

      Törlés
  4. Haló
    Tudna valaki segíteni ,hogy hol tudok venni normális pengéhez való acélt.
    (Gyönyörű munka ,gratula)
    Köszönettel
    Bence

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bence
      Legjobb lenne, ha a FB-on felkeresnéd ezt az oldalt: https://www.facebook.com/groups/1648350035414831/
      Itt felteheted a különböző késes témájú kérdéseidet.

      Törlés