2014. szeptember 25., csütörtök

Az első igazi G-10-es markolat

Szeptember 20-21. A késesek várva várt napja, mikor is kinyit a Lurdy-házban az évente megrendezett késkiállítás.
Én most második alkalommal látogattam meg, de most is élmény volt a sok míves remeket megcsodálni. Ami viszont ezt a bejegyzést szülte, az az volt, hogy egy szlovák fiatalember alapanyag választékából  most első alkalommal vásároltam a G-10-nek nevezett,késesek körében, markolathoz előszeretettel alkalmazott kompozit anyagból. Ennek a felhasználását mutatom most be az alábbi késsel.
 Az 5mm vastag és 130mm hosszú penge robosztus formályával kiváló társa lehet erdőjáró embereknek.
58HRC kemény, KO-13-as rozsdamentes késacélból, rozsdamentes csavarokkal.
Ezzel a markolattal egy teljes egésszében a nedvességnek, időjárásnak ellenálló kést készítettem.
Szerintem még fogom alkalmazni a jövőben is ezt a dekoratív anyagot.

2 megjegyzés:

  1. Szervusz Barna !

    Ritkán jutok fel mostanában erre az égi sztádára, ezért most lehet hogy szószátyár leszek. Így vetem észre nálad egy olyan szintű fejlődést, hogy most már bizonyos vagyok abban, hogy előbb, vagy utóbb te is sorozatban fogod gyártani a jobbnál jobb pengéket. Igényes vagy, és ez a munkáidon is meglátszik. Manapság pedig erre van nagy igény. Nagyon sok alapanyagot, és olthatatlan vágyat kívánok neked a további késeid készítéséhez.

    AMA.

    VálaszTörlés
  2. Metal Sonic 3 | Titanium Pipe | Titanium-arts
    Metal Sonic titanium dioxide sunscreen 3 | Titanium Pipe. The name is due to the titanium trim walmart strength titanium bar stock of the original metal titanium trim as seen on tv oxide. Made of steel. It has titaum been in production since the 1930's.

    VálaszTörlés