2013. december 3., kedd

A felfedezés öröme

Miután megvalósítottam első elképzeléseimet, kezdett bennem kialakulni egyfajta éhség a különböző fajta kések készítésével kapcsolatban. Ez valószínűleg összefügg a sikerélménnyel és hajlamos vagyok azt gondolni hogy nemsokára mindenféle kést fogok gyártani. Bele is fogtam néhány új forma tervezésébe és hamarosan azon kellett gondolkodnom hogy lassan valamiféle jelölésrendszert kellene kidolgoznom a késekre, hogy beazonosíthatóak legyenek. Azonban ezt az éhséget hamarosan  leépítettem magamban, mert kezdett a munka rabszolga stílust felvenni. Hamar megfogalmazódott bennem hogy csak azt kellene csinálnom a szabadidőmben amiben örömömet lelem. Így most van jó néhány tervem aminek a nagy részét megvalósítottam. Vannak modellek amiket visszatérő módon azóta is előveszek és vannak amikből csak a prototípus készült el. Vannak amelyeket sokszor átdolgoztam, mert valami miatt nem tetszett.
Ezekből válogatok most.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése