2013. december 17., kedd

Spyderco FB28WDP után szabadon

A puukko. Minden késes elcsábúl ennek a formának, ezerféle változatának egyszer. Engem a címben említett típus, annak is a markolata fogott meg. El is készítettem a saját változatomat. A penge nem egészen a jellegzetes skandináv forma, de szerintem belefér a tűrésbe.

 1,5mm vastag 10cm hosszú penge KO-13-ból
Nekem nagyon tettszik az egyszerű letisztult formája. Semmi extra, semmi sallang, mégis aki ránéz az szeretné hazavinni. Most szóljatok hozzá!

2 megjegyzés:

  1. Szervusz Barna !

    Eddig ez a késed dobogtatta meg legjobban a szivem. Mert nincs túlboyolítva. De egyszer próbálj ki markolatnak valami gyökeret is. Baromi mutatóssá válik vele.

    AMA.

    VálaszTörlés
  2. Szia Ama Az az igazság hogy hála istennek innen onnan kaptam elég sok különböző egzótát. Így aztán mindig csak tologatom hogy rendeljek egy szép gyökeret, ami nekem is nagyon tetszik. Ráadásul mindjárt jó lenne egy stabilizált, ami ugye mégdrágább. Majd én is bevezetem a családba hogy a megfelelő helyről vegyenek nekem ajcsit, már ha megérdemlem. Remélem egyszer be tudok majd mutatni egy ilyen kést is.
    Barna

    VálaszTörlés