2013. december 6., péntek

A nagytestvér

A horgász szezon beköszöntével megkerestek a cimborák közül többen is  -hogy nagyon nő a bozót a parton, alig lehet beülni egy jó helyre-, mit lehetne tenni ez ügyben? -Hát fiúk ahhoz zsebbe kell nyúlni. Mivel mutattak hajlandóságot az ügyben, hát én is neki fogtam bozótírtót tervezni. Az első példányok CMO-4 ből készültek 5mm vastag pengével. Az igénylő oldalról konkrét elképzelések voltak, ezért nem mehettem teljesen a saját fejem után de a bemutatott példány pont saját részre készült és a darab arányait saját kedvemre alakítottam. Ebből aztán készült szélesebb is, hosszabb is, kétkezes is. A mahagóni markolat 130mm, penge:350mm hosszú, legszélesebb pontja 80mm. Homokszórás után lebarnítottuk.



Végül ettől a modelltől is meg kellett válnom, de megvígasztaltam magam egy rozsdaálló, és könyebb, 3mm vastag pengéből készült machetával. Erről viszont még nem készült fénykép, de azért megmutatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése